Friday, February 26, 2010

Hej Sweden, I ♥ you

Jag hade en titt på Ordlista's web stats och det verkar som efter Sydafrika, de flesta av er som droppe dagligen är från Sverige! Jag är helt glad över detta eftersom halva min familj härstammar från Sverige. Vi kan även bero! Jag älskar att läsa din blogg, ni alla ser så charmigt med rosetter i håret och stövlar på fötterna. Jag vill desperat att besöka Stockholm och gå din snötäckta gator. Kanske en dag kommer vi att träffas personligen. Tack så mycket för att besöka min blogg. Lots of love, Lauren x

Translation ♥ I had a look at Glossary's web stats and it appears that after South Africa, the majority of you who drop by daily are from Sweden! I am totally delighted by this as half my family descends from Sweden. We might even be related! I love reading your blogs, you all look so charming with bows in your hair and boots on your feet. I desperately want to visit Stockholm and walk your snow-covered streets. Perhaps one day, we will meet in person. Thanks so much for visiting my blog. Lots of love, Lauren  x

Photobucket

Photo by Sandra Beijer

No comments:

Post a Comment